Esteu aquí

Primera pedra del Centre de Recuperació d'Animals Marins

Es construeix en terrenys de l'antic camp de golf, molt a prop de la platja.

dilluns, 27 octubre, 2008 - 09:19

Les noves instal·lacions del Centre de Recuperació d’Animals Marins (CRAM) comencen a fer les primeres passes. Diumenge es va col·locar la primera pedra d'aquest equipament, que es convertirà en referència estatal en l’atenció a la fauna marina, tant aus com animals aquàtics.

La Fundació CRAM, en funcionament des de 1994, serà l’encarregada de gestionar el centre, que s’ubicarà als terrenys que ocupava l’antic camp de golf, en concret a l'edifici de l'antiga guarderia i els seus voltants.

El centre disposarà d’una àrea clínica amb quiròfans, zona de recuperació, sala de necròpsies i un aula educativa amb despatxos. Les instal·lacions seran, a més, una oportunitat per fomentar l’educació en l’ecosistema marí i les seves espècies.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...