Esteu aquí

Primera pedra del Centre de Recuperació d'Animals Marins

Es construeix en terrenys de l'antic camp de golf, molt a prop de la platja.

dilluns, 27 octubre, 2008 - 09:19

Les noves instal·lacions del Centre de Recuperació d’Animals Marins (CRAM) comencen a fer les primeres passes. Diumenge es va col·locar la primera pedra d'aquest equipament, que es convertirà en referència estatal en l’atenció a la fauna marina, tant aus com animals aquàtics.

La Fundació CRAM, en funcionament des de 1994, serà l’encarregada de gestionar el centre, que s’ubicarà als terrenys que ocupava l’antic camp de golf, en concret a l'edifici de l'antiga guarderia i els seus voltants.

El centre disposarà d’una àrea clínica amb quiròfans, zona de recuperació, sala de necròpsies i un aula educativa amb despatxos. Les instal·lacions seran, a més, una oportunitat per fomentar l’educació en l’ecosistema marí i les seves espècies.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...

dimarts, 24 febrer, 2026 - 13:30

Eleccions agràries a Catalunya el proper dia 27 de febrer de 2026

El pròxim 27 de febrer del 2026 està previst que se celebrin eleccions...