Esteu aquí

Primera edició #L9. Nova línia Hip-Hop Prat

dissabte, 8 juny, 2013 - 19:00

El passat dissabte 8 de juny, els Jardins de la Ribera, més coneguts com El Skatepark, van acollir la primera edició de la L9. Sota aquest nom, la proposta volia connectar i mostrar a la ciutat la nova línia de hip-hop local que emergeix amb força i energies renovades.

La jornada va desenvolupar-se en dos parts, a la primera unes càpsules-demo van mostrar projectes incipients com els Young Potablavas que van obrir l’escenari. Tot seguit els Prat Underground, 4 components que van saber creuar i complementar les seves personalitats i que, fins i tot, van rapejar en rus.  El va seguir a l’escenari Rukibull que, amb només dos temes, va aconseguir posar-se el públic a la butxaca amb el seu carisma i temes sòlids. Els KSR &Ele Fanelli se’ls va veure còmodes a l’escenari i van demostrar bon gust en l’elecció i combinació d’alguns samplers jazzístics i clàssics amb lletres fresques. Una de les sorpreses de les càpsules va ser el hip-hop consistent i d’escola francesa d’Aleko,  caracteritzat per l’equilibri entre la contundència i l’elegància. El van seguir a l’escenari els BLWBVCK, col·lectiu convidat des de Sant Vicenç dels Horts. Les càpsules demo van tancar-se amb Cristo Corona & Toni Plá, un hip-hop suau i més comercial.

La segona part de la L9 va obrir-la el col·lectiu Moonwalkers, un grup on conviuen diferents formes de fer hip-hop i que són capaços de complementar-se per crear un directe únic i equilibrat. DICC + Potablavas van assaltar l’escenari per presentar en directe alguns dels temes que ja han anat movent gràcies al mixtape potablava com el Prat es mi nivel o la vida va pasando… i està clar que el públic coneixia i responia als hits. Onda Libre van ser els responsables d’ampliar la paleta d’estils amb el seu hip-hop de denúnica social i la seva mescla de bases, guitarra espanyola i sons fusionats amb una persència constant de la crítica i la lluita per la legalització del cannabis.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 5 juny, 2025 - 14:00

Comença una nova temporada de cursos i tallers d’estiu!

Les inscripcions començaran el dimecres 11, a partir de les 16.30 h i es...

dijous, 5 juny, 2025 - 12:15

L’Escola transforma: energia per a tothom

Els centres participants en el projecte van compartir ahir la tasca...

dijous, 5 juny, 2025 - 12:00

L'auditori del Cèntric acull el concert del festival Ritmiks

Sis formacions de joves alumnes d'escoles d'arts van actuar-hi divendres 30...