Esteu aquí

Primavera amb gust a brasa

dimarts, 24 maig, 2016 - 17:30

Aquests dies de primavera els menús del Bar de La Capsa fan gust de brasa! El nostre xef Jimmy ens explica que des de fa unes setmanes les preparacions han començat a incorporar més brasa acompanyada de salses més lleugeres com chimichurri o “pico de gallo”, o espècies com la menta, el cardamom, i l’anet, que donen frescor i suavitat, deixant enrere els refregits d’alls o la salsa tàrtara.

Un dels clàssics del menú són les costelles de porc, que durant els mesos de tardor i hivern havien estat amb salsa BBQ i que ara a la primavera sortiran del forn Jósper totes senceres i acompanyades de chimichurri. Tota una experiència paleolítica!

La novetat dels secundaris és la iuca fregida, una debilitat de la casa, i el sempre fidel gaspatxo i la vichyssoise reemplaçant les cremes calentes.

Si sou fans de l’arròs, no us podeu perdre l’especialitat dels dijous, un arròs sempre diferent amb cada vegada més fans. I l’esplendor arriba els divendres amb l’estimat ceviche que aquesta primavera està més florit i fresc que mai!

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 14 gener, 2026 - 11:45

El Rotary Club del Prat impulsa un concurs de poesia per promoure la pau i la convivència

Amb l’assessorament de l’Associació d’Escriptors i Escriptores del Prat...

dimarts, 13 gener, 2026 - 13:00

Al Centre Cívic Jardins de la Pau enceten les propostes d’espectacles familiars de l'any amb Tip TAP Top

Entrades disponibles per a la temporada de teatre familiar de titelles, que s...

dijous, 8 gener, 2026 - 14:45

Comença l’any 2026 amb la nova oferta formativa als centres culturals

Les inscripcions començaran el dimecres 14 de gener, a partir de les 16.30 h