Esteu aquí

Premis d'investigació per a l'IES Baldiri Guilera

TEMES: Educació

L'institut Baldiri Guilera del Prat ha rebut dos premis "Jóvenes Investigadores", uns guardons d'àmbit estatal que premien treballs d'investigació realitzats per alumnes d'institut.

divendres, 22 octubre, 2004 - 15:24

Dels treballs presentats de tot l'Estat, se'n van seleccionar 34 per a la dissetena edició dels premis, tres dels quals del Baldiri Guilera. D'aquests tres, dos van ser premiats, amb una quantitat de 5.000 euros cadascun. L'institut pratenc va ser l'únic amb tres treballs presentats i dos de premiats.

Els dos treballs premiats són: "Sentimientos de ayer y de hoy, poemas y canciones", fet per Silvia Martín i tutorat per Ma Àngels Fumadó; i "Tren de levitación magnética", fet per Eric Mellado, Miguel Ángel Requena i David Gordillo, i tutorat per Emilio Llorente. El tercer treball, fet per alumnes de quart d'ESO, és "Agua, imanes y plantas", realitzat per Anna Díez, Ana Gema Pérez, Javier Carrasco, Antonio Agayo i Cristian Martín, i tutorat per Emilio Llorente.

El Centro Eurolatinoamericano de Mollina (Màlaga) va acollir fa uns dies el lliurament dels premis, que estan convocats de manera conjunta per la direcció general d'Universitats del Ministeri d'Educació i Ciència i per l'Instituto de la Juventud del Ministeri de Treball i Afers Socials, i que compten amb la col·laboració del Consell Superior d'Investigacions Científiques (CSIC). L'objectiu d'aquests premis és incentivar, descobrir i promoure vocacions investigadores entre els joves.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...

dijous, 9 octubre, 2025 - 09:00

L’Institut Illa dels Banyols imparteix dos certificats professionals de nivell 1

Els cursos comencen el 10 de novembre i encara hi ha places disponibles

dimarts, 7 octubre, 2025 - 16:45

Interseccions arrenca el curs 25/26 en la seva novena edició

Nou curs, nous reptes i algunes novetats