Esteu aquí

Premis de ciència i de filosofia per a l’IES Baldiri Guilera

TEMES: Educació

L'institut pratenc continua acumulant reconeixements.

divendres, 18 maig, 2007 - 11:16

El treball “Tècniques de bioenginyeria: primer pas cap a un virus”, de l’alumne Romén Rodríguez Mayor de l’IES Baldiri Guilera de la nostra ciutat, i tutoritzat  per la professora Montserrat Tomás, ha aconseguit el primer premi Recerca a Secundària, un programa que es fa al Parc Científic de la Universitat de Barcelona (UB) i que és fruit de la col·laboració entre estudiants d’instituts de secundària i investigadors de la UB.

D'altra banda, el treball "Stultifera Navis: la nau dels bojos", d'Elisabeth Almagro Barceló, Ana Blanco Rubio i Mireia Paz Trujillo, també de l'IES Baldiri Guilera, tutoritzats per Sílvia Gil, ha guanyat el primer premi d'alumnes de batxillerat del XXVI Premi de Filosofia Arnau de Vilanova, que atorga el Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 setembre, 2025 - 11:45

El Rotary Club El Prat lliura les beques anuals

Quatre estudiants reben un ajut de 1.000 € per finançar la matrícula del...

divendres, 12 setembre, 2025 - 07:15

Més de 8.300 alumnes de bressol, primària i secundària han començat aquesta setmana el curs escolar

També han arrencat les classes de batxillerat i formació professional

dimecres, 10 setembre, 2025 - 13:30

L’Ajuntament del Prat mobilitza un milió i mig d’euros per millorar el confort climàtic a totes les escoles bressol i de primària de la ciutat

El Pla Clima Escoles, pioner, es marca com a objectiu que totes les escoles...