Esteu aquí

Premi internacional a un projecte cultural de la pratenca Paloma Mateos

"CulTime" es basa en una xarxa social a partir de la creació d'un banc de temps per a l'intercanvi d'experiències culturals

divendres, 12 juny, 2015 - 12:15

La  fotògrafa, realitzadora audiovisual i estudiant de gestió cultural pratenca Paloma Mateos ha guanyat el Premi Internacional a la Innovació Cultural 2014-2015 del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) pel seu projecte "CulTime". El premi ha estat atorgat ex aequo amb el projecte "Esdevenir públic".

"CulTime", elaborat per Paloma Mateos juntament amb Christine Burger i Eleonora Cantini, i amb amb disseny del també pratenc Dídac Rocho i relat gràfic de Tinta Fina, equip vinculat igualment a la nostra ciutat, se centra en el desenvolupament d'una xarxa social en línia a partir de la creació d'un banc de temps dedicat a l'intercanvi d'experiències culturals.

A aquesta primera edició del Premi s'han presentat 151 projectes de 25 països, dels quals es van seleccionar deu finalistes i, finalment, dos guanyadors.

Es dóna el cas que Paloma Mateos ha estat la directora del vídeo de Viu l'Estiu al Prat d'enguany.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 4 novembre, 2026 - 12:45

La Zona Jove Tardor tanca una nova edició amb activitats per a tots els gustos

El Túnel del Terror de Jardins de la Pau, el torneig de FIFA, el taller de...

dimarts, 3 novembre, 2026 - 10:00

La castanyada popular del barri omple la plaça Roigé i Badia

La plaça Roigé i Badia es va omplir de famílies, veïnes i entitats en una...

dilluns, 2 novembre, 2026 - 11:45

T’agradaria ser Patge Reial? Ja pots presentar la teva candidatura!

El termini estarà obert fins el dia 30 de novembre.