Esteu aquí

Premi Bandera Verda per al Prat

Atorgat per la Federació d'Usuaris i Consumidors Independents (FUCI), en col·laboració amb els ministeris de Sanitat i Consum i de Medi Ambient.

dijous, 1 gener, 2004 - 15:22

Els premis Bandera Verda - Ciutat Sostenible, que es lliuren des de l'any 1997, pretenen valorar i incentivar la tasca dels ajuntaments en matèria ambiental. Els premis s'atorguen a deu ajuntaments espanyols per la gestió eficient dels recursos sòlids urbans i per les accions de difusió i sensibilització amb relació a aquest tema.

El dia 9 de desembre passat, la tinent d'alcalde coordinadora de l'Àrea de Medi Ambient, Manteniment i Serveis de l'Ajuntament del Prat, María José Albaladejo, va rebre a Madrid aquest premi, que, segons ella, "és un reconeixement a la gestió que fa l'Ajuntament amb relació al tema de la neteja viària i la recollida de residus, i també al resultat de l'esforç que els ciutadans fan per ser respectuosos amb el medi ambient de la nostra ciutat i col·laborar d'una manera molt positiva en aquest àmbit".

Albaladejo va felicitar la Federació d'Usuaris i Consumidors Independents per la iniciativa de convocar el premi Bandera Verda - Ciutat Sostenible, i "molt especialment pel caràcter d'aquest premi, en el sentit que valora i incentiva la tasca dels ajuntaments en matèria ambiental, sobretot en l'àmbit de la neteja i la recollida de residus, que requereix, per part dels municipis, molts esforços i també molts recursos humans i econòmics".

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...