Esteu aquí

Pla estratègic per a l'àrea metropolitana

El 18 de març, més de 30 alcaldes, entre ells el del Prat, Lluís Tejedor, es van reunir en el primer consell general del I Pla Estratègic Metropolità, que va comptar amb unes 300 persones.

dilluns, 1 abril, 2002 - 02:00

Al llarg dels darrers anys, la ciutat de Barcelona ha elaborat tres plans estratègics, en els quals ha traçat les línies mestres d'actuació de cara al futur. Ara prepara el quart, però no ho farà tota sola. L'alcalde de la capital catalana, Joan Clos, ha convocat a participar-hi tots els municipis de l'àrea metropolitana i els seus principals agents socials i econòmics. El 18 de març, més de 30 alcaldes, entre ells el del Prat, Lluís Tejedor, es van reunir en el primer consell general del I Pla Estratègic Metropolità, que va comptar amb unes 300 persones. Aquest pla pretén evitar que els municipis emprenguin polítiques per la seva banda, sense tenir en compte els interessos generals o els dels seus veïns. Molts municipis pretenen que Barcelona reforci el seu lideratge alhora de reivindicar i impulsar projectes per a tot el conjunt, sense un augment del centralisme de la capital. 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 16 setembre, 2026 - 14:00

El voluntariat del corriol camanegre va informar prop de 600 persones i va contribuir a una bona temporada de nidificació dels darrers anys

Un total de 67 persones voluntàries van participar en la campanya de...

dimarts, 15 setembre, 2026 - 16:00

L’alcaldessa del Prat qualifica d’“irresponsabilitat” insistir en l’ampliació de l’aeroport i recorda que no està validada per Europa

La batllessa Alba Bou Jordà denuncia la manca d’informació i transparència en...

dimarts, 15 setembre, 2026 - 12:00

Aquesta tardor torna ElPratVal, després de l’èxit de la primera edició, amb més recursos

La campanya de foment de les compres a establiments de la ciutat, amb el...