Esteu aquí

Pla de reubicació de les papereres de la ciutat

Per atendre més bé les necessitats de la ciutadania.

dimecres, 3 març, 2010 - 14:30

El departament municipal de Manteniment i Serveis Urbans ha dissenyat un programa de reubicació de les papereres de la ciutat, que té en compte les necessitats de la ciutadania.

Al Prat hi ha una paperera per cada vintena de persones, una xifra que és de les més altes que hi ha a l’àrea metropolitana de Barcelona.

El pla de reubicació potenciarà la instal·lació de les papereres al costat dels equipaments públics amb més afluència de persones, com són els centres cívics o les zones amb establiments comercials. Alhora se substituiran algunes papereres de mitja cistella perquè s’ha detectat que solen embrutar la via pública.

Tot seguit podeu escoltar dos talls de veu (format mp3) del tinent d'alcalde de Manteniment i Serveis Urbans, Joaquim Bartolomé, extretes d'El Prat Ràdio.

  


 

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 14 agost, 2025 - 15:45

Finalitzen les obres del nus del Mas Blau: la nova rotonda impulsa la mobilitat al Prat

El Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible ha acabat les obres de...

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...