Esteu aquí

Persones amb discapacitat planten arbustos als Espais Naturals del Riu

L'activitat l'organitza la Fundación Más Árboles amb la col·laboració de l'Ajuntament i el Consorci dels Espais Naturals del Delta.

dijous, 23 setembre, 2010 - 12:45

Una vintena de persones amb discapacitat participaran dissabte dia 25 de setembre al matí en una plantació de 125 llentiscles, arbustos autòctons, als Espais Naturals del Riu, davant el mirador de Cal Lluquer.

També faran un taller de nengo dango (paraula japonesa que significa "boles de fang", una barreja d'argila, adob i llavors, utilitzades per regenerar el terra).

Aquesta activitat l'organitza la Fundación Más Árboles i compta amb la col·laboració de l'Ajuntament del Prat i del Consorci per a la Protecció i la Gestió dels Espais Naturals del Delta del Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

divendres, 29 maig, 2026 - 20:30

El Consell d’Infants de la ciutat es manifesta contra l’ampliació de l’aeroport i en defensa del Delta del Llobregat

Al final de la manifestació s’ha presentat un mural de l’ampliació de l...

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...