Esteu aquí

Personal municipal del Prat es forma en temes de diversitat sexual

TEMES: Persones,Dones, LGBTI

En el marc de les accions complementàries a l’elaboració del Pla Local per la Diversitat Sexual, Afectiva i de Gènere

divendres, 10 maig, 2019 - 11:00

Aquesta setmana, més de 20 tècniques i tècnics municipals i d’altres administracions han començat una formació de 3 sessions per millorar els seus coneixements sobre com dissenyar i implementar polítiques locals LGBTI.

Aquesta formació forma part de les accions complementàries a l’elaboració del Pla Local per la Diversitat Sexual, Afectiva i de Gènere que, durant el primer semestre de l’any, s’està realitzant des del programa d’Igualtat del departament municipal de Ciutadania i amb el suport de la Diputació de Barcelona. 

El Pla i la formació són desenvolupats per la Fundació SURT, especialitzada en temes d’Igualtat i Diversitat Sexual.

Pla de Diversitat Sexual, Afectiva i de Gènere

El Pla es desenvolupa segons els terminis previstos. Després de les sessions tècniques i ciutadanes de diagnosi s’està preparant aquesta primera part del document.

El dia 30 de maig, a les 18 h, al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa es realitzarà una altra sessió ciutadana per reflexionar, debatre i realitzar propostes per incloure en el Pla. En aquest sentit, es convoca la ciutadania interessada a participar-hi. Per fer-ho només cal enviar un mail a lgbti@elprat.cat

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 26 juny, 2025 - 10:00

El club de lectura #enjardinades: quatre anys compartint passió per la lectura

Creat el 2021, el club de lectura #enjardinades promou la lectura com a eina...