Esteu aquí

Pavimentació dels camins agrícoles de la Marina i de València

Les obres comencen dijous 28 d'abril i acabaran cap al 4 de maig

dimecres, 27 abril, 2005 - 12:46

El dia 2 de maig començaran les obres de pavimentació dels camins agrícoles de la Marina i de València, tot i que les obres de preparació (neteja, reperfilat...) s'iniciaran dijous 28 d'abril. Està previst que els treballs finalitzin dimecres 4 de maig.

Aquesta obra l'executa l'empresa pública Depurbaix SA, a instàncies de l'Ajuntament del Prat, i el seu abast és el següent: el camí de la Marina es pavimenta des de l'avinguda de l'Onze de Setembre fins al camí de València (hi ha un petit tram intermedi que no es pavimentarà ja que està afectat per les obres del desviament del riu); el camí de València es pavimentarà des del camí de la Marina fins poc abans de l'encreuament amb el canal de la Bunyola..

Afectacions al trànsit
Amb motiu d'aquestes obres, a partir de dijous dia 28 i fins divendres dia 29 d'abril, restarà tallat al trànsit l'accés al camí de la Marina des de l'avinguda de l'Onze de Setembre. L'accés es podrà fer per la carretera de la Bunyola. El tall estarà convenientment senyalitzat. A més, durant els dies 2, 3 i 4 de maig, el trànsit en els camins de la Marina i de València quedarà restringit.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 31 juliol, 2025 - 13:45

Més de 130.000 € d’estalvi a les llars del Prat gràcies als contenidors intel·ligents

L’Ajuntament posarà a disposició de totes les llars que ho vulguin un segon...

dimarts, 29 juliol, 2025 - 09:45

S'amplia l'horari d'obertura dels jocs d'aigua de Jardins de la Noguera i Plaça Braille

Els jocs d’aigua situats als Jardins de la Noguera i a la plaça de Louis Braille, amplien ara...