Esteu aquí

Pavimentació del camí agrícola de la Ribera

Les obres obligaran a tancar el vial durant una setmana a partir del 26 de juliol.

divendres, 23 juliol, 2004 - 11:54

El camí de la Ribera, situat a la zona agrícola del nord del terme municipal del Prat, restarà tancat durant una setmana per permetre les obres d'asfaltat d'aquest vial. Els treballs corren a càrrec del Parc Agrari del Baix Llobregat.

El camí de la Ribera, al qual es pot accedir des del camí del Sorral (que discorre paral·lel al riu entre el Prat i Sant Boi), dóna accés a diversos camps de conreu i masies pratenques, com la de can Comas, seu de diversos serveis del Parc Agrari.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...