Esteu aquí

A partir de l’1 d’octubre, no hi haurà zona verda a la platja i tanca l’aparcament del CRAM

Tot i que ja s’ha acabat la temporada de bany, encara podem gaudir del nostre litoral per passejar, fer-ne ús del punt de cal·listènia o la zona de pícnic i participar a les activitats que proposa el CRAM.

Platja del Prat

divendres, 24 setembre, 2021 - 11:00

A partir de la setmana que ve, desapareixen les zones verdes del passeig de la platja, l’aparcament exclusiu per a residents (situat al costat del Centre de Recuperació d’Animals Marins, el CRAM) i els aparcaments vigilats de bicicletes. D’altra banda, us recordem que ja s’ha acabat el servei de salvament i socorrisme i el bus llançadora dels divendres i caps de setmana.

Continuem divertint-nos de la platja!

Tot i acabar-se la temporada de bany, encara podem gaudint d’aquest espai: fins al 12 d’octubre a les guinguetes, amb el punt de cal·listènia, fer un pícnic a la zona lúdica o bé participar en les activitats que ofereix el Centre Municipal de Vela o el CRAM. També podrem continuar portant el nostre gos, ara durant tot el dia, a la zona delimitada de Can Camins, i pescar en les zones indicades durant les 24 hores.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 24 desembre, 2025 - 10:00

La deixalleria obre els dies 24 i 31 de desembre, de 9 a 17 h

Amb motiu de les festes de Nadal

dijous, 18 desembre, 2025 - 12:45

Els Serveis d’Educació Ambiental donen suport als 600 m2 d’horts dels centres educatius

Són 11 espais d’hort, el primer creat fa més de 15 anys i el darrer, al...

dijous, 18 desembre, 2025 - 10:45

L’Ajuntament del Prat guanya el Premi a la Millor Acció Comunicativa als Premis de Comunicació de la Diputació de Barcelona

El premi reconeix la campanya “Tu tens la clau”, de difusió dels nous...