Esteu aquí

Odriozola, millor marca mundial de marxa

TEMES: Esports

El Prat va acollir diumenge amb èxit les proves de marxa del Ciutat del Prat i del campionat d'Espanya.

dilluns, 28 febrer, 2005 - 10:45

A la categoria de 50 km senior masculí, el marxador de la Reial Societat Mikel Odriozola va fer un temps de 3 hores i 41 minuts, la millor marca mundial de l'any. El segon lloc va ser per a Santiago Pérez i el tercer per a Jesús Antonio García Bragado.

Pel que fa a la categoria femenina de 20 km, l'atleta María José Poves va ser la primera participant en arribar a meta, amb un temps d'1 hora i 31 minuts, seguida de María Vasco i de Beatriz Pascual.

Podeu consultar el quadre complet de classificacions de totes les categories en el document situat a peu de pàgina (format Pdf)

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 15 abril, 2026 - 14:00

Ja es pot consultar la guia de casals i colònies d'estiu al Prat 2026

Els diferents terminis d’inscripció començaran de forma esgraonada els dies...

dimecres, 1 abril, 2026 - 12:00

La piscina del Sagnier reobre la zona de piscines

Els equips tècnics encara treballen per l'adequació de finitiva.

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...