Esteu aquí

Obres per convertir els jardins de la Noguera en pàrking provisional

Els vehicles hi podran aparcar mentre durin les obres de l'aparcament subterrani de Verge de Montserrat.

dilluns, 7 agost, 2006 - 10:31

Dilluns, dia 7 d'agost, comencen les obres per habilitar els jardins de la Noguera com a aparcament provisional de vehicles. Està previst que les obres acabin el dia 1 de setembre.

Aquest aparcament provisional funcionarà només mentre durin les obres del pàrking municipal subterrani que, després de l'estiu, es començarà a construir a l'avinguda de la Verge de Montserrat, entre l'avinguda del Remolar i el carrer Empordà.

La funció de l'aparcament provisional i temporal dels jardins de la Noguera és donar cabuda als vehicles que, amb motiu de les obres del pàrking subterrani, no podran aparcar al tram esmentat de l'avinguda de la Verge de Montserrat.

Quan aquest aparcament subterrani estigui acabat, els jardins de la Noguera recuperaran la seva funció de plaça pública i els vehicles no hi podran aparcar més.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...