Esteu aquí

Obre el carril bici del final del passeig de la platja

Un ciclista circulant pel nou carril.

Un ciclista circulant pel nou carril.

dijous, 1 juny, 2017 - 14:45

Ja han acabat les obres del carril bici del passeig de la platja que va del CRAM a l’aparcament del final, d’1,1 km i asfaltat. També s’hi ha fet un camí de sauló per a vianants. La tanca que separa la zona aeroportuària del passeig de la platja s’ha desplaçat uns quants metres cap a l’interior per donar cabuda a aquests nous espais i, a més, s’han creat dues llacunes que s’omplen naturalment amb aigua del freàtic, mentre que se n’ha descobert una tercera que ja existia. 

Tot al llarg del recorregut s’ha plantat vegetació pròpia del litoral i se n’ha respectat molta de la ja existent. També s’hi han instal·lat bancs, papereres i fonts. Des del carril bici i el camí de vianants s’han fet accessos a la platja, a l’alçada de cadascuna de les passeres de fusta existents, amb passos zebra pintats a la calçada. Els cotxes, que abans aparcaven en línia, ho fan en bateria, passant de 130 a 215 places d’aparcament.

A l'espera de la connexió entre carrils

Aquest nou carril bici ha quedat separat una vintena de metres del carril bici que connecta la ciutat amb el litoral, a falta del permís de la direcció general de Costes del Govern espanyol per poder construir la connexió entre carrils a la zona situada davant del CRAM. 

Compartir

Noticies relacionades

Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...

divendres, 20 juny, 2025 - 12:30

Demà s’activen els jocs d’aigua als jardins de la Noguera

El pròxim cap de setmana es posaran en marxa els de la plaça de Louis Braille...