Esteu aquí

Oberta la inscripció a la 5a Jornada de Foment de la Lectura

TEMES: Cultura

Tindrà lloc el 6 de maig proper al Cèntric

dilluns, 22 abril, 2013 - 10:39

La Diputació de Barcelona i l’Ajuntament del Prat de Llobregat han convocat la cinquena edició de la Jornada de Foment de la Lectura al Prat, que tindrà lloc el proper 6 de maig al Cèntric Espai Cultural. L’objectiu de la trobada és reunir els agents que treballen en el foment de la lectura, per reflexionar conjuntament sobre la relació comunitat i lectura.

Algunes de les qüestions que es formularan són: Què és la comunitat? La lectura, un fet aparentment individual, crea comunitat o fomenta l'individualisme? Com podem ajudar la comunitat amb polítiques de foment de la lectura?

Per fer-ho, la jornada comptarà amb les aportacions de diverses persones que han reflexionat sobre el tema, entre altres la filòsofa Marina Garcés, encarregada de la conferència inaugural, l’escriptor i periodista Javier Pérez Andújar o la també escriptora i editora Sílvia Nanclares.

La jornada s’adreça als agents que treballen pel foment de la lectura als municipis i persones interessades en el tema. La inscripció és gratuïta i cal fer-la abans del 30 d'abril.

Si hi esteu interessats, consulteu el programa i feu la inscripció.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 11 maig, 2026 - 20:30

Una nova exposició col·lectiva mostra la mirada de l’alumnat sobre el Delta del Llobregat

Els alumnes de 4t de l’Escola Bernat Metge i de 5è de l’Escola Jacint...

dimecres, 6 maig, 2026 - 16:30

El circ com a punt de trobada: el Saltimbanqui desplega la seva programació al carrer

El cicle del Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa porta espectacles i...

dilluns, 4 maig, 2026 - 20:00

L’arbre de les històries, una instal·lació de Sant Jordi al Centre Cívic Jardins de la Pau

Una proposta comunitària intergeneracional amb escoles i veïnat a través de...