Esteu aquí

Noves beques municipals per a activitats extraescolars

TEMES: Educació

L’objectiu és que cap nen o nena en quedi exclòs per motius econòmics o socials

dimecres, 23 setembre, 2015 - 11:01

L’Ajuntament del Prat posa en marxa una nova convocatòria de beques per facilitar l’accés a activitats extraescolars de lleure, esportives, culturals o artístiques a tots els nois i noies de la ciutat. L’objectiu és que cap infant en quedi exclòs per motius econòmics o socials.

Les beques van dirigides als infants i adolescents empadronats al municipi que hagin nascut entre els anys 2000 i el 2012 (ambdós inclosos) o aquells que estan escolaritzats en l’etapa d’educació obligatòria i que vulguin realitzar alguna activitat extraescolar en un centre educatiu o en alguna de les entitat adscrites al projecte.

Les beques són per a les activitats extraescolars que organitzen les AMPA, les associacions esportives escolars dels centre educatius, l’Escola Municipal de Música, l’Escola d’Arts, les entitats de la ciutat o els cursos de natació organitzats per l’Ajuntament.

Les sol·licituds s'han de presentar entre l'1 i el 9 d'octubre, a l'OIAC. Trobareu tota la informació a l'oficina virtual de l'Ajuntament.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 12 juny, 2026 - 13:30

Compartir temps, jugar amb l’altre o com des de Can Rigol s’obren possibilitats i partides amb la gent gran de Jardins

El projecte d'arts visuals connecta l'alumnat de l'escola Can Rigol amb la...

divendres, 22 maig, 2026 - 13:45

Els ajuts de menjador escolar per al curs 2026-2027 es podran tramitar des d'aquest 25 de maig fins al 5 de juny

La sol·licitud es fa telemàticament a través de l’aplicatiu informàtic del...
centric_cloenda_connexions_2026_4.jpg

dimecres, 20 maig, 2026 - 10:00

El projecte Connexions acomiada l'edició d'enguany amb la tradicional trobada al Cèntric

Els instituts participants han posat en comú els seus treballs, que han girat...