Esteu aquí

Noves activitats gratuïtes per a la ciutadania pratenca al CRAM

L’Ajuntament del Prat ha signat un nou conveni amb el Centre de Recuperació d’Animals Marins, el CRAM, per desenvolupar activitats educatives per a tot tipus de públic, així com voluntariat ambiental i programes de servei comunitari.

dijous, 23 maig, 2024 - 13:30

La ciutadania pratenca ja té noves oportunitats per visitar i participar a les activitats del CRAM de forma gratuïta amb el conveni per aquest 2024 que l’Ajuntament ha signat amb aquesta entitat. En total, s’organitzaran activitats educatives per a 750 escolars, així com 150 places per la ciutadania del Prat d’entre totes la seva oferta d’activitats de cap de setmana. També s’ inclouen visites guiades per a entitats pratenques. També s’ofereixen programes de voluntariat ambiental i de servei comunitari, així com formacions i suports específics per a professorat.

Les persones que vulguin assistir a les activitats gratuïtes hauran de reservar directament a la web de l’entitat www.cram.org i escollir l’opció ‘Resident Prat’. El dia de l’activitat, s’haurà de presentar el document d’identificació personal que acrediti la seva residència a la ciutat.

Aquest conveni reafirma el compromís de l’Ajuntament del Prat i el CRAM amb l'educació ambiental i la protecció de la fauna marina, oferint a la comunitat una oportunitat única de participar en la preservació del medi ambient.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...

dimecres, 18 març, 2026 - 21:00

L’Ajuntament impulsa “Un Prat millor”, un pla d’actuacions intensives per reforçar el manteniment i la neteja de l’espai públic

Amb aquest pla es faran més de 6.000 microintervencions de millora carrer a...