Esteu aquí

Noves activitats per a gent gran al Centre Cívic Jardins de la Pau

L'oferta s'amplia amb diverses temàtiques, com fotografia, tecnologia i debats

dilluns, 11 novembre, 2019 - 13:30

Després d’un procés de diagnosi amb els usuaris i usuàries del centre i altres entitats i projectes de gent gran del territori, l’equip del Centre Cívic Jardins de la Pau posa en marxa vàries propostes dirigides específicament a persones grans.

Cada dimarts al matí s'ofereix un espai d’assessorament digital, dirigit a smartphone, ordinador, tauleta i d’altres suports. Si teniu algun dubte amb els vostres dispositius, aquest és el vostre espai: vine al Racó tecnològic!

Per a les persones més interessades en parlar i debatre arriben les Te-rtúlies. Aquesta activitat es configura com un espai de reflexió i debat sobre temes culturals i variats. A la primera sessió varen sortir diversos temes que marcaran la programació del 2020, com: la sexualitat a l’edat adulta, els dols, les emocions, entre d’altres.

Finalment, es seguirà treballant amb fotografia apropant-nos a la nostra ciutat, amb les rutes del Fem Camí fotogràfic. Aquest projecte funcionarà amb una programació de rutes fotogràfiques pel territori del Prat.

Si esteu interessades, demaneu més informació a recepció al Centre Cívic Jardins de la Pau. Les activitats requereixen inscripció prèvia.

Compartir

Noticies relacionades

Mar (primera per l'esquerra), Ángeles (primera per la dreta) i Odile (al costat d'Ángeles).

dilluns, 15 desembre, 2025 - 10:00

“Hi ha moltes persones grans soles i les hem de cuidar molt”

Entrevista a Ángeles Moreno Corpas, Odile Oustlant i Mar Díaz Ramírez,...

dimarts, 9 desembre, 2025 - 10:00

El Cicle Ada Lovelace 2025 tanca una edició dedicada a desxifrar els secrets de la genètica

La cinquena edició del cicle apropa la biologia molecular, l’edició genètica...