dijous, 3 setembre, 2015 - 12:45
Els equipaments culturals, El Lloro i algunes entitats de la ciutat ja tenen preparada l'oferta de cursos i tallers per al trimestre de tardor. Com en cada edició, podrem triar entre un ampli ventall de propostes relacionades amb les arts, la cultura, les tecnologies i el coneixement, per continuar aprenent, desenvolupar les nostres habilitats creatives i passar-ho bé, compartint les nostres aficions amb altres persones.
Les inscripcions comencen el 14 de setembre a les 16.30 h i duren fins el 25 del mateix mes. Es poden fer directament als equipaments culturals o bé a través del web online.elprat.cat
Si feu la inscripció presencial en qualsevol equipament municipal, us podreu inscriure a qualsevol curs d'aquesta oferta, organitzat per l'Ajuntament.
dimecres, 14 maig, 2025 - 12:30
dimecres, 14 maig, 2025 - 09:30
dilluns, 12 maig, 2025 - 14:30