Esteu aquí

Nova proposta de cursos i tallers de primavera

TEMES: Cultura

Les inscripcions comencen el dilluns 14 de març

divendres, 4 març, 2016 - 13:00

Els equipaments culturals i algunes entitats de la ciutat ja tenen preparada l'oferta de cursos i tallers per al proper trimestre de primavera. Es tracta d'un ampli ventall de propostes relacionades amb les arts, la cultura, les tecnologies i el coneixement, per continuar aprenent, desenvolupar les nostres habilitats creatives i passar-ho bé, compartint les nostres aficions amb altres persones.

Les inscripcions comencen el 14 de març , a les 16.30 hores i duren fins el 23 del mateix mes. Es poden  realitzar directament als equipaments culturals o bé a través del web online.elprat.cat

Si feu la inscripció presencial en qualsevol equipament municipal podreu inscriure-us a qualsevol curs d'aquesta oferta, organitzada per l'Ajuntament.
 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 11 març, 2026 - 16:00

El projecte 'Bacsteix' arriba al Ribera

Les companyies residents al Ribera Baixa participen en una trobada amb l...

dimecres, 11 març, 2026 - 10:30

Veus que transformen: la trobada de dones a la Palmira pel 8M

Participants de diferents generacions comparteixen experiències i reflexions...

dilluns, 9 març, 2026 - 11:00

El Prat celebra la 2a Jornada de Prescripció Social per continuar impulsant la salut comunitària

La jornada servirà per donar a conèixer experiències de prescripció social al...