dijous, 6 març, 2014 - 14:06
Els equipaments culturals de la ciutat, El Lloro i algunes entitats ja tenen preparada l'oferta de cursos i tallers per al trimestre de primavera. Com en cada edició, es tracta d'un ampli ventall de propostes relacionades amb les arts, la cultura, les tecnologies i el coneixement, per continuar aprenent, desenvolupar les nostres habilitats creatives i passar-ho bé, compartint les nostres aficions amb altres persones.
Les inscripcions començaran el dilluns 17 de març a les 16.30 hores, i el període estarà obert fins el 26 de març. Les inscripcions es podran fer directament als equipaments culturals o bé a través del web online.elprat.cat
Recordeu que si feu la inscripció presencial en qualsevol equipament cultural (centres cívics, Cèntric Espai Cultural i La Capsa) o al Lloro, us podreu inscriure a qualsevol curs d'aquesta oferta, organitzat per l'Ajuntament.
Ja podeu consultar l'oferta de cursos i tallers a través dels següents enllaços:
- Oferta formativa (web municipal)
- Cèntric Espai Cultural
- La Capsa
- Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
- Centre Cívic Jardins de la Pau
- Escola d'Arts del Prat
- El Lloro, Serveis de Joventut
- Associació Musical del Prat
- Unió Filharmònica del Prat
- Banda de Música del Prat
- Societat Coral Lo Llobregat de les Flors
- Centre de Promoció Social Francesc Palau
- Casa de Andalucia
- Grup Infantil de Sant Cosme, GISC
dimarts, 22 abril, 2025 - 15:30
dimarts, 15 abril, 2025 - 10:00
dilluns, 14 abril, 2025 - 18:30