Esteu aquí

Nova Oficina de Desenvolupament Urbà

El seu objectiu és l'estudi i l'elaboració de propostes d'ordenació per al creixement de la ciutat.

dilluns, 1 abril, 2002 - 02:00

El passat Ple Municipal del 6 de març va aprovar les modificacions de la plantilla per permetre la creació, dins l'Àrea d'Urbanisme i Medi Ambient, de l'Oficina de Desenvolupament Urbà.
El Prat es troba en un moment en el qual és necessari definir-ne el futur. Per les seves característiques de nucli urbà compacte, envoltat d'una gran activitat industrial i de grans infraestructures és necessari resoldre adequadament el futur urbanístic de la ciutat edificada, del seu desenvolupament i el de la seva rodalia.
Els grans eixos de creixement possible són: cap al sud, fins al futur vial del port a l'aeroport, i cap al nord el possible eixample fins a la pota sud.
No es tracta de crear una ciutat nova afegida, sinó una ciutat que creix a partir d'unes característiques i necessitats determinades, que cal analitzar detingudament per tal de fer un bon urbanisme, i, alhora, descobrir aquells aspectes positius que cal potenciar i els defectes que cal superar.
Aquest procés, que ara comença, serà clar i participatiu.

C.P

Compartir

Noticies relacionades

Jugateca del Parc del Riu

dimecres, 2 setembre, 2026 - 16:15

La Jugateca Ambiental torna a omplir la tardor d’activitats per gaudir i descobrir l’entorn

Des del 13 de setembre, i fins al mes de desembre, les tres Jugateques...
Visita guiada a la pineda de Can Camins

dimarts, 1 setembre, 2026 - 13:00

Tornen les visites guiades gratuïtes pels espais naturals del Prat de Llobregat

Cada diumenge, el Consorci dels Espais Naturals del Delta del Llobregat...

dissabte, 15 agost, 2026 - 10:45

Actuació de millora i renovació del verd urbà a Coronel Sanfeliu i Remolar

Les feines s’estan desenvolupant durant aquest mes d’agost i han previst l...