Esteu aquí

Nova jornada negra pels dos principals equips pratencs

TEMES: Esports

Tant l'AE Prat com el CB Prat perden els seus partits a casa.

dilluns, 19 març, 2007 - 09:23

Futbol
L'AE Prat  va jugar diumenge al camp del Sagnier contra el Sabadell, en la 29ena jornada de Tercera Divisió. Els pota blava van perdre per un gol a dos davant els vallesans.

Aquest partit havia de ser, per als homes entrenats per Cándido Viana, el punt d'inflexió per poder tornar al camí de les victòries, ja que els pratencs havien perdut els últims tres partits i necessitaven puntuar per mantenir-se fora de la zona de descens. No ha estat així, i l'AE Prat és tercer per la cua.

El Sabadell, però, era un equip complicat, ja que lluita per les places de promoció d'ascens a Segona Divisió B.

Bàsquet
El CB Prat va perdre dissabte, al pavelló Joan Busquets, per 68 a 97 davant el Ciudad de La Laguna Canarias, líder de la categoria. Els pratencs continuen així la ratxa de derrotes de les darreres setmanes i es mantenen a la zona mitja - baixa de la taula, en desè lloc.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 15 abril, 2026 - 14:00

Ja es pot consultar la guia de casals i colònies d'estiu al Prat 2026

Els diferents terminis d’inscripció començaran de forma esgraonada els dies...

dimecres, 1 abril, 2026 - 12:00

La piscina del Sagnier reobre la zona de piscines

Els equips tècnics encara treballen per l'adequació de finitiva.

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...