Esteu aquí

Nova furgoneta per a la fundació Rubricatus

El vehicle s'ha adaptat a les persones amb mobilitat reduïda.

divendres, 3 febrer, 2006 - 13:45

La Fundació Privada Rubricatus ha adquirit una nova furgoneta, amb el suport de les subvencions concedides per a aquest fi per part de l'ICASS (Generalitat de Catalunya), "la Caixa" i l'Ajuntament del Prat.

La furgoneta s'ha adaptat tècnicament amb una doble finalitat: la millora en els desplaçaments de caire formatiu i lúdic per a les persones amb mobilitat reduïda que s'atenen en el Servei de Teràpia Ocupacional, i servir de vehicle de transport de la nova secció de mobiliari urbà del Centre Especial de Treball Tesiprat, tots dos serveis de la mateixa Fundació.
 
A l'acte de presentació d'aquest vehicle, que va ser inaugurat per l'alcalde del Prat, Lluís Tejedor, hi va assistir el President de la fundació Rubricatus, Antoni Rodés, el tinent d'alcalde José García i els regidors i regidores Ana Isabel Fernández, Ma José Albadalejo, Juan Pedro Pérez, Joaquim Bartolomé i Antonio Gallego, tots ells membres del Patronat de la fundació.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 15 gener, 2026 - 10:15

Arrenca la novena edició de l’Aula de Salut al Prat

La programació anual de la novena edició de l'Aula de Salut facilita la...

dimecres, 14 gener, 2026 - 11:45

El Rotary Club del Prat impulsa un concurs de poesia per promoure la pau i la convivència

Amb l’assessorament de l’Associació d’Escriptors i Escriptores del Prat...

divendres, 9 gener, 2026 - 10:00

L’Ajuntament del Prat, líder català en inversió en serveis socials

El consistori pratenc dedica 288€ per habitant en 2024, el mateix import que...