Esteu aquí

Nova edició del Sopar de la Cooperació, dissabte 15

Per al projecte educatiu per a persones refugiades d’Open Cultural Center a Grècia

dimecres, 12 juny, 2019 - 08:15

Aquest proper dissabte 15 de juny, a la  terrassa del Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa, tindrà lloc una nova edició del Sopar de la Cooperació. Enguany, el sopar posarà el punt i final a les 26es Jornades El Prat Solidari, que es van iniciar a mitjans de maig.

Dos xefs locals

El Sopar de la Cooperació és un esdeveniment gastronòmic on, enguany, dos xefs locals,Virgi del "Rustic & Co", i Sílvia de "Ca La Tata", cuinaran un seguit de plats, de manera altruista.

Campaments de refugiats a Grècia

Els diners recollits amb els tiquets del sopar i la fila 0 es destinaran íntegrament al projecte del Prat Solidari 2019 - 2020, el programa educatiu i cultural d'Open Cultural Center als campaments de persones refugiades a Grècia. 

Fins al mes de maig de 2020, aquest projecte esdevé el projecte de cooperació de la ciutat. Qualsevol organització o entitat del nostre teixit social pot generar  activitats solidàries, amb la finalitat d'obtenir recursos econòmics per a aquest projecte o destinar-hi una part o tota la recaptació d'alguna activitat ja programada regularment. 

Si voleu participar-hi ho podeu fer enviant un mail a cooperació@elprat.cat o adreçant-vos al Programa de Cooperació, Justícia Global, Pau i Drets Humans, a les Cases d’en Puig.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 11 juliol, 2025 - 12:00

L’Ajuntament impulsa cursos per afavorir la integració de les persones nouvingudes

El Prat continua treballant per ser una ciutat inclusiva i acollidora, que facilita la integració de...

divendres, 11 juliol, 2025 - 10:00

La Fundació Rubricatus s’encarrega dels àpats diaris de cinc casals de la ciutat

L'entitat pratenca d'inserció de persones amb discapacitat elabora al seu...

divendres, 11 juliol, 2025 - 09:00

So, moviment i escena per a una edició del Campus d'Estiu amb Mar García i Javi Soler

Aquesta ha estat una nova edició d'aquest espai de creació interdisciplinària...