Esteu aquí

Nova edició de la jornada Tothom Educa

Hi van participar 150 persones de tots els sectors de la comunitat educativa

Tothom Educa

dilluns, 21 novembre, 2016 - 11:15

Dissabte 12 de novembre, a l’escola Jaume Balmes, es va celebrar la novena edició de la jornada Tothom Educa. Aquesta jornada té per objectiu afavorir la formació i el treball conjunt de la comunitat educativa, a partir d'una temàtica d'interès comú, enfortint el moviment de pares i mares de les AMPA per tal que el seu lideratge esdevingui decisiu en la millora de l'educació.

Enguany, 150 persones de tots els sectors de la comunitat educativa hi van participar en la conferència de Sílvia Blanch, la posterior dinàmica de treball en grup i la presentació de dues bones pràctiques de projectes conjunts entre centres educatiu i AMPA, a càrrec de les escoles  Pepa Colomer i  H. Josep Tarradellas.

Aquest any, el tema de la conferència era “La complicitat entre família i centre educatiu en l'acompanyament als infants". Sílvia Blanch Gelabert, doctora en Psicologia de l'Eduació i Codirectora de l'ERIFE (Equip de recerca sobre infància, família i educació) de la Universitat Autònoma de Barcelona, va reflexionar sobre la importància d’enfortir els lligams entre escola i família i va posar de relleu experiències d’èxit en aquest sentit.

Consulteu les imatges de jornada i el reportage d’elprat.tv 

Tot seguit podeu visionar el vídeo complet de la jornada.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 27 març, 2024 - 09:45

Les jornades de portes obertes a les escoles bressol se celebraran entre l'11 i el 30 d'abril

Les preinscripcions per al curs vinent s'hauran de tramitar del 6 al 19 de maig

divendres, 22 març, 2024 - 11:30

La jornada “I després de l’ESO, què?” detalla les opcions disponibles en acabar els estudis obligatoris

La sessió va orientar les famílies sobre el paper que han d’assumir en la...

dijous, 21 març, 2024 - 08:45

Dos guardons per a l’Escola Bernat Metge en la First Lego League Challenge

Va rebre els premis Joves Promeses i Valors Fonamentals First