Esteu aquí

Nova campanya de la Policia Local contra l'incivisme als espais públics

Control intensiu durant tota aquesta setmana

dilluns, 27 gener, 2014 - 13:45

La Policia Local del Prat, atenent les demandes de la ciutadania, i dins la planificació anual de campanyes, inicia avui dilluns, 27 de gener, i fins el dia 2 de febrer, una campanya de control dels usos dels espais públics amb la finalitat de corregir les actituds incíviques que s'hi puguin produir.

Els carrers, les places, els jardins de la nostra ciutat són objecte, a vegades, d’actituds poc cíviques d’una minoria de ciutadans que alteren la normal convivència de la resta, creant molèsties, produint danys o, simplement, utilitzant incorrectament aquests espais.

És per això que, durant aquest dies, es prioritzarà, per part dels agents policials, el control d’aquests llocs per intentar detectar i corregir aquestes infraccions.

Bàsicament es controlarà:

- L’ús dels espais públics per part dels propietaris dels gossos i els seus animals. A aquest punt es dedicarà una especial atenció, tenint en compte les queixes que expressa la ciutadania i els informes del servei de neteja, que indiquen els punts de més incidència quant a la presència d'excrements no recollits

- L’ús incorrecte del mobiliari urbà

- La col·locació sense autorització i/o en llocs no autoritzats de publicitat

- L’alteració del descans veïnal, sobretot el provocat per les activitats d'oci nocturn

- Grafits i pintades sense autorització

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 setembre, 2026 - 17:45

La Festa Major tindrà punts liles a l’espai de concerts del pàrquing de l’estació

Els dies 25 i 26 de setembre, un equip de cinc professionals i l’equip de...

dijous, 10 setembre, 2026 - 10:15

Cloenda Healthy/off line families

El projecte va finalitzar amb la participació de 26 persones entre infants,...

dilluns, 27 juliol, 2026 - 10:00

La Trobada de Dones 2026 convida a reflexionar sobre l’edatisme amb el lema "L’edat suma: trenquem estereotips"

Per participar en la jornada, que marca l'inici del curs feminista ala...