Esteu aquí

Nova aportació de sorra a la platja a partir d'aquesta setmana

S'hi abocaran 100.000 meres cúbics provinents de Port Ginesta

dilluns, 10 juny, 2013 - 11:31

Un any més es farà a la platja una aportació de 100.000 metres cúbics de sorra de bona qualitat procedents de la zona de Port Ginesta (Sitges).

L'abocament es farà davant del Centre Municipal de Vela. Les tasques començaran al llarg d'aquesta setmana (entre dimarts i dimecres) i trigaran uns quinze dies.

Aquesta aportació anual de sorra correspon a l'acord entre l'Ajuntament del Prat i l'Autoritat Portuària de Barcelona com a compensació per la regressió de la costa pratenca provocada per les noves dàrsenes portuàries.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 octubre, 2025 - 09:15

Un icònic retrat a llapis del Potablava més pur, obra de Xavi Mateo, il·lustra el cartell de la 52a Fira Avícola del Prat

Al cartell se suma aquest any un mural de gran format inspirat en l'obra de...

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...