Esteu aquí

Nova aportació de sorra per compensar la regressió de la platja

Les tasques començaran aquesta setmana i tindran una durada aproximada d'un mes

dilluns, 18 maig, 2015 - 09:40

Aquesta setmana començaran els treballs anuals d'abocament de sorra a la platja del Prat. Aquesta operació correspon a l'acord entre l'Ajuntament del Prat i l'Autoritat Portuària de Barcelona com a compensació per la regressió de la costa pratenca provocada per les noves dàrsenes portuàries.

En total s'hi abocaran uns 100.000 metres cúbics de sorra de bona qualitat, en una operació que durarà aproximadament un mes.

L'abocament d'arena començarà davant del Centre Municipal de Vela i s'anirà desplaçant cap al sud, fins a l'inici del passeig de la platja.

Aquest any, degut a què la regressió de la costa ha estat molt menor de l'habitual, la majoria de la sorra s'abocarà a la zona submergida davant la platja, més que no pas sobre la mateixa platja seca.

Durant les tasques d'abocament de la sorra, les activitats del Centre Municpal de Vela quedaran garantides.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dimarts, 2 juny, 2026 - 13:45

L'Ajuntament intensifica la neteja de carrers i contenidors a l’estiu

El servei de baldeig amb aigua s’intensifica i es farà cada 10 dies, mentre...