Esteu aquí

Nou pas cap al Centre Integral de Formació en Logística del Transport

TEMES: Educació

El Consell Català de Formació Professional demanarà a les autoritats espanyoles competents que el centre s'ubiqui al Prat.

dimarts, 25 abril, 2006 - 15:30

Francesc Castellana, director del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), ha anunciat que el Consell Català de Formació Professional, òrgan de consulta i assessorament del Govern de la Generalitat, ha acordat sol·licitar a les autoritats corresponents del Govern de l'Estat la ubicació al Prat de Llobregat d'un Centre Integral de Formació en Logística del Transport de referència estatal.

Castellana va fer l'anunci en el marc de la jornada "El Prat, el meu lloc per treballar", celebrada dilluns 24 d'abril al Centre de Promoció Econòmica de l'Ajuntament del Prat. Castellana es va referir a la importància estratègica de la logística i el transport pel futur de l'economia del país i el paper central que el municipi del Prat ha de tenir en la seva promoció com a activitats de valor afegit.

La jornada, conduïda pel tinent d'alcalde de Promoció Econòmica, Juan Pedro Pérez, va comptar amb la ponència del jurista Eduardo Rojo i la participació de representants del Consell Econòmic i Social  del Baix Llobregat.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 9 juliol, 2025 - 11:30

S’obre el període d'inscripció per a la nova edició del projecte InserVela, que capacita joves com a instructors/es de vela

El programa començarà el setembre de 2025 i està adreçat a joves d’entre 16 i...

dilluns, 7 juliol, 2025 - 12:00

L'AMB impulsa l'acceleradora d'FP Dual per connectar les empreses i el talent

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) promou aquesta iniciativa pionera que...

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025