Esteu aquí

Nou llibre digital del Centre de Normalització: "Temps era temps"

Conté catorze contes de diversos llocs del món que han explicat els i les alumnes dels cursos de català del Prat

dimarts, 16 octubre, 2012 - 13:45

El Teatre Modern del Prat acull dimarts a la tarda (18 h) la presentació del llibre digital "Temps era temps", que conté catorze contes de diversos llocs del món que han explicat els alumnes dels cursos de català del Prat de Llobregat.

Aquests contes han estat enregistrats pels mateixos alumnes, que han interpretat els personatges, i per representants d’entitats del Prat que han fet de narradors/es. A més, cada conte està ambientat amb un fons musical que recorda la música tradicional del país d’origen.
 
"Temps era temps" forma part del projecte d’acolliment lingüístic de la ciutat. Hi han participat, conjuntament, els departaments d’Igualtat i Ciutadania i el de Cultura de l’Ajuntament del Prat de Llobregat; el Centre de Normalització Lingüística del Prat; el Centre de Formació d’Adults Terra Baixa i el Centre de Promoció Social Francesc Palau. A més, també hi han col·laborat l’empresa municipal El Prat Comunicació; l’empresa d’inserció social per a joves Saó Prat; el Centre de Terminologia de Catalunya, Termcat i 14 entitats de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 17 desembre, 2025 - 10:00

L'Escola d'Arts en Viu participa a les activitats de Nadal al Prat

Les col·laboracions musicals d'alumnes s'han fet al pessebre de la plaça de...

dimecres, 17 desembre, 2025 - 08:15

“Se hace camino al mirar...”, una exposició amb l’entorn natural de la ciutat com a protagonista

La mostra es pot visitar al Centre Cívic Palmira Domènech i és fruit de l...
centric_lectura_tardor_toni cruanyes

dimarts, 16 desembre, 2025 - 16:00

El cicle Llibres i lletres de tardor s’acomiada fins l’any vinent

Entre octubre i desembre, el Cèntric i la Biblioteca han desplegat aquest...