Esteu aquí

Nou llibre digital del Centre de Normalització: "Temps era temps"

Conté catorze contes de diversos llocs del món que han explicat els i les alumnes dels cursos de català del Prat

dimarts, 16 octubre, 2012 - 13:45

El Teatre Modern del Prat acull dimarts a la tarda (18 h) la presentació del llibre digital "Temps era temps", que conté catorze contes de diversos llocs del món que han explicat els alumnes dels cursos de català del Prat de Llobregat.

Aquests contes han estat enregistrats pels mateixos alumnes, que han interpretat els personatges, i per representants d’entitats del Prat que han fet de narradors/es. A més, cada conte està ambientat amb un fons musical que recorda la música tradicional del país d’origen.
 
"Temps era temps" forma part del projecte d’acolliment lingüístic de la ciutat. Hi han participat, conjuntament, els departaments d’Igualtat i Ciutadania i el de Cultura de l’Ajuntament del Prat de Llobregat; el Centre de Normalització Lingüística del Prat; el Centre de Formació d’Adults Terra Baixa i el Centre de Promoció Social Francesc Palau. A més, també hi han col·laborat l’empresa municipal El Prat Comunicació; l’empresa d’inserció social per a joves Saó Prat; el Centre de Terminologia de Catalunya, Termcat i 14 entitats de la ciutat.

Compartir

Noticies relacionades

centric_dialegs_logo_2025

dilluns, 13 octubre, 2025 - 13:00

La nova edició del cicle de pensament Diàlegs gira al voltant del concepte dels rituals

El cicle organitzat pel Cèntric arriba a la cinquena edició consolidat com un...

divendres, 10 octubre, 2025 - 10:45

L’Artesà arrenca temporada amb més de 3.100 entrades venudes en un sol dia

La nova temporada d’octubre a febrer del Teatre L’Artesà ha començat amb...

dijous, 9 octubre, 2025 - 14:45

El programa Temps per cures incorpora noves dates de canguratge dins la seva oferta estable de serveis

Una és per una activitat de l’Oferta formativa i una altra pel proper 3 de...