Esteu aquí

nombroses propostes per les nits de juliol

TEMES: Cultura

La Revetlla de Sant Joan a Cases de la Seda, La Festa de la Cervesa, el Festival de Ritmes i el MiniRitmes i el Meló_dia marquen les nits d'estiu a la nostra ciutat

dimecres, 28 juliol, 2010 - 15:59

Quatre propostes ben diferents han marcat l'estiu a la nostra ciutat. Propostes diferents per a públics diversos i amb la música com a eix vertebrador de les propostes.

Donàvem per inaugurat l'estiu a la Revetlla de Cases de la Seda, donant suport a l'Associació de veïns en una festa tradicional i popular que omple els carrerons d'aquesta part de la ciutat per una nit. L'Orquestra Dennis Band, Jackie&Nuca Dj's i prop de 4.000 persones van fer de la festa un referent de les revetlles a la ciutat.

 

Divendres 2 de juliol va ser una jornada molt diferent, La primera Festa de la Cervesa, organitzada pel Restaurant Parc Nou amb el suport de la Capsa va estar marcada pels més de 4.000 litres de cervesa, els dj's locals i bandes de carrer i pels 7 restaurants que van prendre-hi part amb tastets de menjar diversos.






Divendres 9 de juliol tornava el Festival de Ritmes que, en silenci, ha complert ja els 25 anys de la mà d'un cartell que acostava les primeres espases del pop independent nacional i que va omplir la Platja del Prat amb prop de 3.000 persones que van poder gaudir d'una bona nit amb bóna música en un indret incomparable. El Festival va tenir com a apaeritiu la primera edició del MiniRitmes, un seguit de concerts per a infants que es va portar a terme al Parc de la Solidaritat en col·laboració amb el Centre Cívic Sant Jordi-Ribera Baixa




 

Dissabte 17 de juliol es tancaven les propostes d'estiu amb una proposta innovadora que va sorgir fruit del treball amb l'assemblea de músics, La Capsa acció Musical va apostar per una festa local que barrejava gastronomia, música i creadors audiovisuals amb segell pratenc. La nit va comptar amb un bon nivell d'assistència i van prendre-hi part 19 bandes de la ciutat, 8 creadors audiovisuals i dos xiringuitos... Les bones vibracions apunten que aquesta festa pot seguir creixent any rera any com un espai de ciutat per celebrar i passar les nits d'estiu.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 21 maig, 2025 - 12:00

El Festival Ritmiks arriba al Prat de la mà de L'Escola d'Arts en Viu

Ritmiks és un festival europeu per a alumnat jove d'escoles de música i dansa

dimecres, 21 maig, 2025 - 12:00

Pedro Esteban recupera la memòria d’un Prat inundat a l’onzena edició del cicle L’autor i la seva obra

L’exposició “La riuada de 1971” mostra imatges inèdites d’un jove Esteban que...

dimecres, 21 maig, 2025 - 10:00

L’Espai de Creació Jove de L’Escola d’Arts en Viu i L’Artesà obre les seves portes

Amb la creació “Room, Room” desenvolupada amb les artistes Mar Garcia i Javi...