Esteu aquí

Neix una oferta d'excursions en bici seguint el Llobregat

Des del seu naixement, a Castellar de n'Hug, fins a la desembocadura, al Prat

divendres, 11 maig, 2012 - 15:38

Els alcaldes de Castellar de n'Hug, Josep Orriols i el del Prat de Llobregat, Lluís Tejedor, han presentat avui una oferta d'excursions en bicicleta que segueixen el Llobregat.

El riu Llobregat transcorre per una trentena de municipis entre Castellar de n’Hug i el Prat, que s'han organitzat per compartir una oferta turística: excursions en bicicleta, amb els principals serveis concertats (desplaçament amb autocar, menjar, allotjament, guiatge i entrades a centres de visita).

Aquesta oferta està impulsada per Manresana de Serveis amb Bicicleta SCCL (MBICI), una cooperativa sense afany de lucre i dedicada a diverses activitats al voltant de la bicicleta.

Compartir

Noticies relacionades

Fotografia del joc "Fes match amb els ODS" a la Mostra d'Entitats 2025

dimecres, 3 desembre, 2025 - 11:45

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible presents a la Fira Avícola

Dues noves accions per donar a conèixer les Agendes 2030 i Urbana de la ciutat.

dilluns, 1 desembre, 2025 - 17:15

Simulador de realitat virtual i foto professional: dues experiències per impulsar el talent a la Fira Avícola

Tecnologia, ocupació i formació per impulsar les oportunitats professionals

dilluns, 1 desembre, 2025 - 14:45

Més de 80.000 persones visiten la 52a Fira Avícola

Els nous espais gastronòmics de l’Aula de Cuina i l’Aula de Tast han aplegat...