Esteu aquí

Neix el club de lectura en anglès Enjoy Reading

Aquest club s'adreça a persones amb un bon nivell d'anglès, atès que les novel·les que es llegiran seran originals i els comentaris seran en anglès.

dilluns, 14 setembre, 2009 - 13:15

El dijous 17 de setembre, a les 18,30 h, a la biblioteca Antonio Martin, es farà la presentació del nou Club de Lectura en anglès Enjoy Reading. Aquest club s'adreça a persones amb un bon nivell d'anglès, atès que les novel·les que es llegiran seran originals i els comentaris seran en anglès.

La conductora del club serà l'Ariane, una anglesa amb experiència amb qui s'ha preparat una llista de lectures, que s'enceten amb "Breakfast at Tiffany's", de Truman Capote, i "1984", de George Orwell.

La inscripció és gratuita i es podrà fer el mateix dia 17 de setembre, emplenant una fitxa de sol·licitud. Hi haurà un màxim de 15 participants. El dia 8 d'octubre es farà la primera sessió i la biblioteca lliurarà els exemplars de "Breakfast at Tiffany's". El 12 de novembre es comentarà aquesta novel·la i es lliurarà "1984", que es comentarà al desembre.

L'assistència a la reunió informativa és lliure, però es demana confirmar assistència al telèfon de la biblioteca (93 370 51 52) o al correu electrònic pladelectura@elprat.cat

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 9 juny, 2026 - 10:30

Oberta la convocatòria per participar a L’Aparador de la Festa Major

El mercat de creació i artesania del Prat busca noves propostes de parades i...

divendres, 5 juny, 2026 - 18:00

La Ciutat Revelada inicia una nova edició dedicada als marges del Prat

El projecte comunitari de fotografia arrenca el 8 de juny amb una proposta...

divendres, 5 juny, 2026 - 15:45

El Prat presenta el nou Pla de Lectura 2026-2030 que situa la cultura com a motor de transformació social

El document s’ha dissenyat a partir d’un procés participatiu amb més d’un...