Esteu aquí

Moment Màgic al teatre Kadish

TEMES: Cultura

El passat divendres, el públic va poder descobrir la proposta musical de Xavi Alías dins el cicle 08820

divendres, 5 novembre, 2010 - 23:30

No és habitual sortir d’un concert amb la sensació d’haver viscut un moment màgic i irrepetible. Encara diríem més, no és freqüent tenir la certesa, després d’escoltar les dues primeres cançons què, com a mínim, hom ha pres una decisió correcta essent a l'únic lloc del Prat on en aquell precís moment estava passant quelcom sincer i d’una bellesa hipnòtica.

Xavi Alías va ser el culpable de tot plegat demostrant, amb les seves composicions que van des del folk al pop i la cançó d’autor, amb unes lletres introspectives carregades de poesia que parla de l'amor, la màgica quotidianitat i l’intent de conèixer-se millor a un mateix, que la música en directe ben feta pot parar el temps durant uns petits instants.

Menció especial per  "l’altre cinquanta per cent del “grup”, tal i com el Xavi afirma i quasi partidaris de donar-li fins un seixanta per cent de la responsabilitat seductora de la proposta. Parlem d’en Txus Costalago multinstrumentista que, amb els seus perfectes arranjaments de piano, melòdica i trompeta és l'embolcall més bonic pel regal perfecte que són les cançons de Xavi Alías.

Només queda convidar-vos el proper divendres al C.C. Jardins de la Pau, a propera i ultima actuació d’aquesta cinquena edició del cicle 08820 a càrrec d’uns vells coneguts de la ciutat els Kompotser.




 

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 9 març, 2026 - 11:00

El Prat celebra la 2a Jornada de Prescripció Social per continuar impulsant la salut comunitària

La jornada servirà per donar a conèixer experiències de prescripció social al...

dimecres, 4 març, 2026 - 10:00

Nova edició de la Conflujam de joves a L'Escola d'Arts en Viu

Pràctica artística interdisciplinar en format de laboratori d'experimentació

dimarts, 3 març, 2026 - 18:00

Quatre grups nous s'afegeixen a la Guia Sonora del Prat!

Azúcar de Caña, Teen Marcianas, Chicken y Los Cocina i Marisa Ocaña Quartet...