Esteu aquí

Modificació del cartipàs municipal

La nova organització de les àrees de l'Ajuntament serà efectiva a partir de l'1 de març.

dijous, 10 febrer, 2005 - 11:20

El Ple municipal de 9 de febrer va donar compte del decret d'alcaldia pel qual es modifica el cartipàs municipal. Els principals canvis afecten a les àrees d'Acció Social i Acció Ciutadana, que desapareixen per donar pas a dues de noves: Esports, Serveis Socials i Salut Pública, d'una banda, i Cultura, Educació i Promoció Cívica, de l'altra.

Un altre canvi és la desaparició de l'àrea de Manteniment i Serveis Urbans, que s'integra en la nova àrea de Seguretat Ciutadana, Mobilitat, Manteniment i Serveis Urbans. En aquesta àrea figura com a novetat principal la designació de Joaquim Bartolomé (ICV) com a nou regidor de Manteniment i Serveis Urbans (fins ara era regidor sense cartera).

El decret, per tant, estableix la divisió de l'Ajuntament en set àrees d'actuació: Serveis Centrals i Economia, coordinada pel tinent d'alcalde Rafael Duarte (ICV); Urbanisme, Territori i Medi Ambient, coordinada per Sergi Alegre (ICV); Projectes Urbans i Obres Municipals, coordinada per José García (PSC); Promoció Econòmica, coordinada per Juan Pedro Pérez Castro (PSC); Esports, Serveis Socials i Salut Pública, coordinada per José Luis Olivera (PSC); Cultura, Educació i Promoció Cívica, coordinada per Antoni Rodés (ICV); i Seguretat Ciutadana, Mobilitat, Manteniment i Serveis Urbans, amb dos regidors delegats (un per a Seguretat Ciuatdana i Mobilitat i un altre per a Manteniment i Serveis Urbans).

A partir de l'1 de març
Aquest decret de modificació del cartipàs serà efectiu a partir del dia 1 de març vinent. Fins aleshores, continuarà vigent l'actual organització municipal, que podeu consultar als apartats Ajuntament/Organigrama i Ajuntament/Consistori d'aquest web.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 setembre, 2026 - 22:45

El Ple municipal del Prat referma el seu posicionament contra l’ampliació de l’aeroport

El consistori aprova amb els vots favorables del Prat en Comú, ERC, el PP i...

divendres, 18 setembre, 2026 - 12:45

Les alcaldesses del Prat i de Garrovillas participen a la celebració a Extremadura de la Diada Nacional de Catalunya

L’alcaldessa del Prat, Alba Bou Jordà, ha assistit als actes com a...

dimarts, 15 setembre, 2026 - 16:00

L’alcaldessa del Prat qualifica d’“irresponsabilitat” insistir en l’ampliació de l’aeroport i recorda que no està validada per Europa

La batllessa Alba Bou Jordà denuncia la manca d’informació i transparència en...