Esteu aquí

Millores d’estiu als centres educatius del Prat: obres per fer les escoles més confortables i accessibles

divendres, 5 setembre, 2025 - 09:15

Com cada estiu, l’Ajuntament del Prat ha aprofitat l’aturada lectiva per dur a terme diverses actuacions de millora als centres educatius de la ciutat. Les intervencions pretenen fer les escoles més accessibles, segures i confortables per a infants, famílies i comunitat educativa.

Una de les primeres actuacions executades va ser la instal·lació d’un tendal al pati infantil de l’Institut Escola del Prat, per millorar el confort tèrmic durant els mesos més calorosos.

Així mateix, s’ha pintat íntegrament l’escola Ramon Llull i se n’ha reparat la coberta. Igualment, a l’escola Galileo Galilei, s’ha tornat a impermeabilitzar la coberta del gimnàs, una actuació necessària per posar fi a les goteres que s’hi havien detectat.

D’altra banda, s’ha millorat l’accessibilitat de les dutxes de l’escola Can Rigol i s’han   fet obres de drenatge del pati infantil de l’escola Charles Darwin.

Finalment, s’ha adequat una rampa d’entrada a l’escola Sant Jaume per evitar bassals, s’han desenvolupat tasques de pintura a la planta baixa de l’Escola Bressol Sol Solet i s’estan portant a terme treballs d’impermeabilització de la coberta i de condicionament d’una aula nova a l’Escola Bressol La Blaveta.

Aquesta activitat contribueix a l’ODS

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 30 juny, 2026 - 13:45

Millores en el servei de busos de la ciutat

L'Ajuntament del Prat i l'AMB posen en marxa la línia L22, que connecta el...

dilluns, 29 juny, 2026 - 14:00

Els jocs d’aigua dels jardins de la Noguera i la plaça de Louis Braille, a ple rendiment

Les fonts funcionen d’11 a 14 i de 17h a 20 h fins al mes de setembre

divendres, 26 juny, 2026 - 11:45

Oberta la convocatòria de l’ajut al lloguer per a joves del 29 de juny al 10 de juliol

Els menors de 35 anys podran sol·licitar ajudes d’entre 50 i 250 euros...