Esteu aquí

Millora d'infraestructures durant l'estiu

L'Ajuntament de la ciutat ha aprofitat el període estival per dur a terme tot un seguit d'actuacions que permetran la millora de determinats serveis, infraestructures i equipaments del municipi. L'asfaltat de carrers, les obres a algunes escoles o la rehabilitació d'edificis són les principals iniciatives que s'hi han aplicat.

dimecres, 25 agost, 2004 - 13:00

Pel que fa a l'asfaltat de carrers, les obres han afectat bàsicament a algunes artèries principals del Prat com són l'Avinguda Verge de Montserrat, entre la carretera de la Marina i l'Av. Pare Andreu de Palma, el carrer Pau Casals (en el tram que va de Jaume Casanoves fins a Sant Pere), l'accés per la B-250 a la Ronda de Llevant, el carrer Reus, entre Lleida i Tarragona, i el barri de la Granja, amb un total de 17.264 m2 de nou asfalt. La iniciativa forma part de la campanya que duu a terme l'Ajuntament de la ciutat al llarg de l'any per tal de millorar el ferm d'aquelles vies que es troben en pitjor estat. L'actuació ha comportat un cost de 120.202 euros.

D'altra banda, al llarg d'aquests mesos també s'han fet treballs de rehabilitació exterior del Casal Municipal de Cultura. El projecte pretén resoldre els problemes actuals de filtracions d'aigua, a causa de les cobertes de l'edifici. També s'ha treballat en el seu aïllament tèrmic i acústic, per tal de fer-lo més acceptable com a escola de música, i s'hi han fet millores estètiques amb l'objectiu de recuperar l'aspecte original. La intervenció suposa un cost de més de 316.000 euros.

Finalment, destacar les tasques de restauració de la tanca del cementiri vell. En aquest sentit, s'ha procedit al tractament dels tres elements que el composen: el sòcol de pedra, la sanefa de totxo i la part superior del mur.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...