Esteu aquí

Més de 6.200 persones trepitgen L’Artesà durant els dies de portes obertes

dimarts, 16 abril, 2019 - 14:00

Al llarg de tres caps de setmana, més de 6.200 persones han descobert el Teatre L’Artesà amb les visites guiades, les portes obertes i els diversos tastets d’espectacles familiars que s’han programat.

A més, durant el primer mes en funcionament, 14 escoles han trepitjat l’escenari i les sales  del teatre gràcies als espectacles programats en horari lectiu i que han permès a l’alumnat de la nostra ciutat gaudir de propostes escèniques de petit format com Danzas Aladas, de la cia. chilena Aranwa, o bé de la Biblioteca de Cuerdas y Nudos, de José Antonio Portillo.

El proper 27 d’abril la Temporada de Primavera arrencarà amb l’obra Federico García de Pep Tosar, que tindrà lloc a la Sala Gran del teatre i que ja ha exhaurit entrades.

Compartir

Noticies relacionades

clubs_lectura_biblioteca

divendres, 24 juliol, 2026 - 10:00

Els clubs de lectura de la Biblioteca Antonio Martín tanquen una nova temporada

Divuit clubs i més de 260 persones inscrites durant el curs 2025-2026

dimarts, 21 juliol, 2026 - 14:00

Prepareu l'agenda: L'Aparador torna per Festa Major amb mercat d'artesania, tallers i vermut amb DJ

La trobada Fet a mà del Prat i un vermut musical són les grans novetats d...

divendres, 17 juliol, 2026 - 10:15

Arts en Viu reforça la seva aposta per la dansa contemporània amb Big Bouncers

Una iniciativa centrada en la creació, la participació i l'exhibició per...