Esteu aquí

Més de 300 alcoholèmies el cap de setmana

La Policia Local registra 11 proves positives.

dilluns, 18 abril, 2005 - 11:14

Dins el programa de controls preventius d'alcoholèmia establerts conjuntament per Mossos d'Esquadra i les policies locals de Catalunya, la Policia Local del Prat ha efectuat aquest cap de setmana passat un total de 309 proves d'alcoholèmia, amb el resultat d'11 proves positives.

Totes les proves positives van ser denunciades administrativament, ja que cap d'elles va considerar-se un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit en no presentar el conductor la simptomatologia i la quantia d'alcohol en sang suficient per ser considerada infracció penal.

Els controls d'alcoholèmia continuaran sent, durant l'any 2005, una de les prioritats en la lluita contra l'accidentalitat, així com el control de la velocitat i la utilització dels mecanismes de seguretat passiva (cinturó de seguretat del conductor i ocupants del vehicle, mecanismes de retenció infantil i el casc homologat en les motos).

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 13 abril, 2026 - 12:30

S’inicien millores de reparació a la B-250 (Ronda Llevant) en horari nocturn

Els treballs s’executaran de nit, del 13 al 17 d’abril, i sempre es mantindrà...

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...