Esteu aquí

Més de 300 alcoholèmies el cap de setmana

La Policia Local registra 11 proves positives.

dilluns, 18 abril, 2005 - 11:14

Dins el programa de controls preventius d'alcoholèmia establerts conjuntament per Mossos d'Esquadra i les policies locals de Catalunya, la Policia Local del Prat ha efectuat aquest cap de setmana passat un total de 309 proves d'alcoholèmia, amb el resultat d'11 proves positives.

Totes les proves positives van ser denunciades administrativament, ja que cap d'elles va considerar-se un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit en no presentar el conductor la simptomatologia i la quantia d'alcohol en sang suficient per ser considerada infracció penal.

Els controls d'alcoholèmia continuaran sent, durant l'any 2005, una de les prioritats en la lluita contra l'accidentalitat, així com el control de la velocitat i la utilització dels mecanismes de seguretat passiva (cinturó de seguretat del conductor i ocupants del vehicle, mecanismes de retenció infantil i el casc homologat en les motos).

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...

dimarts, 24 febrer, 2026 - 13:30

Eleccions agràries a Catalunya el proper dia 27 de febrer de 2026

El pròxim 27 de febrer del 2026 està previst que se celebrin eleccions...

dimecres, 11 febrer, 2026 - 12:00

El projecte BioPrat supera les 20000 observacions

Dins de la plataforma MINKA, BioPrat ens permet anar descobrint la...