Esteu aquí

Més de 200 persones fan propostes sobre el futur dels jardins de Joan Salvat-Papasseit

Se n'han recollit gairebé 800, que es tindran en compte a l'hora de reformar aquest espai públic

Última trobada de debat als jardins, realitzada ahir dimarts.

Última trobada de debat als jardins, realitzada ahir dimarts.

dimecres, 17 maig, 2017 - 13:00

Durant l'estiu del 2018 està previst remodelar els jardins de Joan Salvat-Papasseit.  Per decidir com serà aquesta remodelació, des de l'Ajuntament s'ha desenvolupat un procés participatiu, "Imaginem la plaça", amb l'objectiu de conèixer l'opinió dels veïns, les veïnes i altres usuaris de la plaça sobre les seves preferències en la nova configuració d'aquest espai. 

En total hi han participat més de 200 persones i s'han recollit gairebé 800 propostes a través de diversos tallers oberts a l'escola Pepa Colomer i punts d'informació mòbil que s'han instal·lat diferents dies als mateixos jardins. 

Entre les idees plantejades destaquen les relacionades amb l'entreteniment dels infants i amb la importància de crear un model de joc inclusiu. 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 juliol, 2026 - 14:15

L’Ajuntament del Prat posa la primera pedra d’una nova promoció d’habitatges de lloguer assequible

L’edifici, que acollirà 8 habitatges al carrer de Vicente Ferrer, es farà amb...

dilluns, 6 juliol, 2026 - 13:45

Tres mil infants i joves s’inscriuen als casals i colònies d’estiu

Aquest 2026, s’han atorgat ajuts per al voltant de 1.050 infants per valor de...

dimecres, 1 juliol, 2026 - 13:30

Comencen el monitoratge i jocs d'aigua a la piscina del Fondo d'en Peixo, oberta a tothom i durant tot l'estiu

Aquesta piscina romandrà oberta juliol i agost amb activitats dinamitzades i...