Esteu aquí

Més de 1.700 persones passen per la Festa de la Carxofa

S'hi van servir uns 1.300 menús amb Carxofa Prat

dilluns, 14 abril, 2014 - 14:24

Un any més, la Festa de la Carxofa, organitzada pel departament municipal de Medi Ambient, ha estat tot un èxit. Més de 1.700 persones van passar diumenge per la Festa, celebrada al parc del Fondo d'en Peixo i considerada com l'acte central de les activitats del programa Abril, el mes de la carxofa.

S'hi van fer moltes activitats: tallers infantils, paradetes d'informació ambiental, venda de producte fresc, concurs de receptes fetes amb carxofa i, evidentment , l'àpat en els qual es van servir uns 1.300 menús per poder degustar la nostra Carxofa Prat.

La Festa es va allargar fins més enllà de les 18h, amenitzada per l'orquestra Festuc.

Compartir

Noticies relacionades

Espais Naturals

divendres, 5 desembre, 2025 - 15:15

La Generalitat prohibeix els accessos al medi natural en 91 municipis, entre ells el Prat, com a mesura preventiva contra la pesta porcina

La mesura se suma al tancament dels Espais Naturals del Delta

divendres, 5 desembre, 2025 - 13:15

L’Ajuntament renova la vegetació a les mitjanes carrer Coronel Sanfeliu

Aquesta mesura en un eix central de la ciutat millora la biodiversitat,...
El Semàfor

dimarts, 2 desembre, 2025 - 11:45

Tancats provisionalment els accessos de Cal Tet - Ca l'Arana i el Semàfor - Carrabiners per prevenció per la pesta porcina africana

També se suspèn la visita d'aquest diumenge 7 de desembre a la Pineda de Can...