Esteu aquí

Més de 10.000 aportacions de gent que viatja amb Clickair per plantar arbres al delta

Fruit d'un conveni entre l'Ajuntament, la companyia aèria i la fundació Más Árboles.

dimarts, 1 juliol, 2008 - 12:55

Més de 10.000 passatgers i passatgeres de la companyia aèria Clickair han fet una aportació econòmica al bitllet d'avió perquè es puguin plantar arbres als Espais Naturals del Riu.

Aquesta xifra s'assoleix tres mesos després que l'Ajuntament del Prat, Clickair i la fundació Más Árboles signessin un conveni per pal·liar la pol·lució que genera l'activitat aeronàutica a l'aeroport.

El consistori ha destinat uns terrenys a prop de l'estany de Cal Tet perquè s'hi puguin plantar, inicialment, 250 arbres, però l'objectiu final és arribar als 900.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 8 abril, 2026 - 12:30

S’inicien les obres de millora del clavegueram del carrer Riu Túria i la reurbanització del carrer Esplugues de Llobregat

Les actuacions, que s’allargaran entre cinc i nou mesos, comportaran...

dilluns, 30 març, 2026 - 13:30

El PR3 allarga el seu recorregut fins la platja els caps de setmana i festius

Fins al 29 de setembre, el PR3 perllonga el seu trajecte fins al litoral els...

divendres, 27 març, 2026 - 14:15

La Hora del Planeta 2026 celebra 20 anys i El Prat es suma apagant la Casa de la Vila i les torres d’aigua

El municipi participarà el 28 de març en l’apagada mundial impulsada per WWF...