Esteu aquí

Més carrers canvien l'aparcament de línia pel de bateria

Així es guanyen més places d'estacionament, sempre en carrers amb amplada suficient.

dijous, 22 novembre, 2007 - 13:34

Tal com ja s'ha fet en diversos trams de carrer des de fa mesos, l'Ajuntament canviarà properament l'aparcament de línia pel de bateria en més calzades de la ciutat.

Així, la setmana del 26 al 30 de novembre es procedirà a canviar la senyalització horitzontal als carrers del Riu Túria (entre Riu Llobregat i ronda del Sud, costat ponent), Riu Anoia (entre Riu Xúquer i Riu Cardener), Moreres (entre Ignasi Iglesias i jardins d'Andalusia, costat llevant) i Prat (costat llevant).

Amb l'aparcament de bateria es guanyen places d'estacionament respecte a l'aparcament de línia. La bateria s'aplica en aquells trams on l'amplada del carrer ho permet sense afectar l'operativitat dels carrils de circulació, generalment en polígons industrials o barris d'urbanització espaiosa.

Altres actuacions
Altres transformacions d'aparcaments de línia que s'han convertit en aparcaments de bateria s'han donat en algun tram dels carrers del Riu Túria i Riu Anoia (setembre de 2007), Remolar (agost de 2007, amb un guany de 40 noves places d'estacionament), i Apel·les Mestres (maig de 2006, amb un guany de 56 places), entre altres.

Les tasques de pintat suposaran la restricció temporal dels aparcaments en els trams afectats la setmana vinent, cosa que podeu consultar a través dels següents plànols.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 29 juliol, 2025 - 09:45

S'amplia l'horari d'obertura dels jocs d'aigua de Jardins de la Noguera i Plaça Braille

Els jocs d’aigua situats als Jardins de la Noguera i a la plaça de Louis Braille, amplien ara...

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...