Esteu aquí

Mal cap de setmana esportiu pels dos principals equips de la ciutat

TEMES: Esports

Tant l'AE Prat de futbol com el CB Prat de bàsquet perden els seus partits fora de casa.

dilluns, 12 març, 2007 - 09:23

Futbol
L'AE Prat  va perdre diumenge a Manresa davant l'equip local per dos gols a zero, en la 28ena jornada de Tercera Divisió. L'equip que entrena Cándido Viana pateix així tres derrotes consecutives, després de les encaixades davant el Palamós i el Gavà.

Amb aquesta ensopegada, l'AE Prat veu reduïda la distància amb la zona de descens i queda a la corda fluixa.

Bàsquet
Plasència 83 - CB Prat 74, aquest va ser el resultat de dissabte a la pista del Plasència, a la 27ena jornada de la lliga LEB 2. Després de la jornada intersetmanal d'aquest passat dimecres contra l'Aguas de Calpe, els de Carles Duran s'enfrontaven a un rival força complicat que ha deixat escapar poques victòries durant la temporada.

De fet, el Plasència és un dels equips que lluita per l'ascens. Després d'aquest partit, el CB Prat ocupa la vuitena plaça a la classificació.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 15 abril, 2026 - 14:00

Ja es pot consultar la guia de casals i colònies d'estiu al Prat 2026

Els diferents terminis d’inscripció començaran de forma esgraonada els dies...

dimecres, 1 abril, 2026 - 12:00

La piscina del Sagnier reobre la zona de piscines

Els equips tècnics encara treballen per l'adequació de finitiva.

dilluns, 30 març, 2026 - 13:15

La plaça de Catalunya acollirà la 8a Festa de la Salut i l’Activitat Física

Amb motiu del Dia Mundial de la Salut i del Dia Mundial de l’Activitat Física, que se celebra cada 6 d’abril, e...