Esteu aquí

L'Orquestra de Cambra de Terrassa 48 arriba al Prat

TEMES: Cultura

Una de les més sòlides formacions de cambra del país fa diverses propostes a la ciutat

dimecres, 2 octubre, 2013 - 10:32

L'Orquestra de Cambra de Terrassa 48, una de les formacions de cambra més reconegudes de Catalunya, durà a terme una presentació el dijous 3 d'octubre a les 10h a l'Institut Ribera Baixa. Aquesta activitat, organitzada conjuntament amb l'Aula de Música del Prat, va dirigida a l'alumnat de l'institut i al de l'escola de la Banda de Música del Prat.

El diumenge 6 d'octubre, l'orquestra farà el concert "Alla Corda" a les 19 h al Cèntric. Executat per 16 músics, aquest concert que combina, a la manera de menú degustació, les grans obres de la música clàssica escrites per una ormació de cordes amb petites joies per descobrir.

Una hora abans del concert, les famílies que ho desitgin podran assistir de manera gratuïta a l'assaig. D'aquesta manera, el Cèntric inicia el cicle d'assajos oberts "Avui toca concert!", l'objectiu dels quals és apropar la música clàssica als més petits. Els infants podran sentir música clàssica, veure els instruments i els músics de prop, sense els formalismes d'un concert, amb la llibertat que necessiten.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 4 juliol, 2025 - 10:30

Del 1850 al 2025: La Capsa i la història musical del Prat, ara en exposició

Un viatge sonor per la identitat i l'evolució musical de la ciutat

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

dijous, 3 juliol, 2025 - 09:45

Nova edició dels concerts al porxo de L'Escola d'Arts en Viu

Un any més l'espai de porxada de Torre Balcells ha acollit aquests concerts d...