Esteu aquí

L'ocell boscarla dels arrossars es detecta al delta per primer cop

Ha estat anellat a la reserva natural del Remolar - Filipines.

divendres, 24 abril, 2009 - 11:10

Ahir dia de Sant Jordi es va detectar, per primera vegada al delta del Llobregat, una boscarla dels arrossars (Acrocephalus agricola), que esdevé l’espècie número 358 detectada al delta.
 
Aquesta boscarla, de característiques morfològiques semblants a la Boscarla de canyar (Acrocephalus scirpaceus), pròpia de les nostres contrades, té les seves àrees de reproducció més properes als voltants del llac Van, a l’est de Turquia, i a la franja costanera del Mar Negre entre Romania i Ucraïna on, a partir de la frontera del Kazajstan, resulta cada cop més abundant.

L'ocell es va anellar a la reserva natural del Remolar - Filipines

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 6 maig, 2025 - 12:00

L’Ajuntament col·loca la primera pedra del primer edifici municipal d’habitatges 100% públics i de lloguer assequible de la ciutat

Aquesta promoció d’habitatge de lloguer assequible se suma a les altres dues...

dimarts, 22 abril, 2025 - 14:45

De l'1 al 4 de maig, tall de circulació i servei de busos alternatiu a la línia de tren entre el Prat i Vilanova

El tall permetrà fer diverses intervencions de millora a la xarxa ferroviària...

dimecres, 16 abril, 2025 - 10:45

El Prat elimina les restriccions per sequera, i manté la feina per estalviar cada cop més aigua

Les fonts i els sistemes de reg automàtic de la ciutat es posen a punt per...